Як клієнтам «Газмереж» отримати необхідні консультації?

Дата: 21.02.2024 11:56
Кількість переглядів: 107

Фото без опису

Для клієнтів Харківської філії «Газмережі» доступні кілька способів отримати відповіді на питання по своєму особовому рахунку за розподіл газу.

1️⃣Під час офлайн-прийому у центрах обслуговування клієнтів (ЦОК).

Наразі для споживачів газу в області працює 21 ЦОК. Послуги, що також можна замовити у центрах обслуговування клієнтів:

-підключення до газових мереж

-газифікація домоволодіння

-реконструкція системи газопостачання (встановлення або заміна газового обладнання)

-технічне обслуговування газових мереж

-виготовлення технічної та проектної документації

З початку 2024 року для отримання консультацій та замовлення послуг до центрів Харківської філії «Газмережі» звернулось понад 28 тисяч родин області.

2️⃣За телефонами контакт-центру

+38 066 300 28 88

+38 098 300 28 88

+38 093 300 28 88

3️⃣Відправивши електронний запит на адресу центрів обслуговування клієнтів:

Дергачівський ЦОК contactDER.kh@grmu.com.ua

Зміївський ЦОК contactZMI.kh@grmu.com.ua

Красноградський ЦОК contactKRA.kh@grmu.com.ua

Куп’янський ЦОК contactKUP.kh@grmu.com.ua

Мереф’янський ЦОК contactMER.kh@grmu.com.ua

Чугуївський ЦОК contactCHU.kh@grmu.com.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень