Як клієнтам «Газмереж» отримати необхідні консультації?
Для клієнтів Харківської філії «Газмережі» доступні кілька способів отримати відповіді на питання по своєму особовому рахунку за розподіл газу.
Під час офлайн-прийому у центрах обслуговування клієнтів (ЦОК).
Наразі для споживачів газу в області працює 21 ЦОК. Послуги, що також можна замовити у центрах обслуговування клієнтів:
-підключення до газових мереж
-газифікація домоволодіння
-реконструкція системи газопостачання (встановлення або заміна газового обладнання)
-технічне обслуговування газових мереж
-виготовлення технічної та проектної документації
З початку 2024 року для отримання консультацій та замовлення послуг до центрів Харківської філії «Газмережі» звернулось понад 28 тисяч родин області.
За телефонами контакт-центру
Відправивши електронний запит на адресу центрів обслуговування клієнтів:
Дергачівський ЦОК contactDER.kh@grmu.com.ua
Зміївський ЦОК contactZMI.kh@grmu.com.ua
Красноградський ЦОК contactKRA.kh@grmu.com.ua
Куп’янський ЦОК contactKUP.kh@grmu.com.ua
Мереф’янський ЦОК contactMER.kh@grmu.com.ua
Чугуївський ЦОК contactCHU.kh@grmu.com.ua