Застосування ПРРО і РРО є запорукою підвищення якості надання послуг і безперечного захисту прав споживачів

  • 101

ГУ ДПС у Харківській області нагадує, що найкращим захистом від неякісної послуги завжди буде фіскальний чек, який фіксує дату придбання товару або надання послуги, її вартість та місце де така послуга надавалася. Крім того, у документі зазначено виконавця послуги або продавця товару.

Саме це і дає можливість споживачеві захистити свої права у разі не виконання або не належного виконання своїх обов`язків надавачем послуги або продавцем товару.

А отже, застосування ПРРО і РРО (у повсякденному вжитку - касові апарати) є запорукою підвищення якості надання послуг і безперечного захисту прав споживачів.

Щороку, 15 березня, під егідою ООН світова спільнота відзначає Всесвітній День захисту прав споживачів.

До міжнародного календаря він був внесений у 1983 році. Уперше основні права споживача сформулював американський президент Джон Кеннеді у щорічній промові перед Конгресом США у 1962 році.

Вони склали чотири основних права:

-    на безпеку товарів та послуг;

-    на інформацію;

-    на вибір;

-    бути вислуханим у суді у разі нехтування першими трьома правами.

 ПЕРЕВІР чи ти не #БОРЖНИК

Продовжується робота щодо врегулювання податкового боргу, зокрема, шляхом списання штрафної санкції та пені.

За умови сплати платниками податків основної суми податкового боргу, що виникла станом на 01.11.2020 та поточних нарахувань.

Телефони для довідок:

+380977217850

+380977217680

+380972177813

+380972178192

+380972178107

Перелік боржників

https://bit.ly/3rM2R18

Електронний кабінет платника

https://cabinet.tax.gov.ua/

Контакти

https://kh.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/

Підписатися на телеграм-канал ДПС

https://t.me/tax_gov_ua

на телеграм-канал ГУ ДПС у Харківській області

https://t.me/tax_service_kharkiv