Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України інформує

  • 460

Вихід на китайський ринок українських експортерів

Посольством України в Китайській Народній Республіці встановлено контакти з однією з найбільших у світі онлайн-платформ “JD” (JD.com, Jingdong Mall), основним видом діяльності якої є Інтернет-торгівля та електронна комерція. Компанія також є однією із найбільших платформ в китайському сегменті Інтернету за моделлю В2С.

Планується створення постійно діючого українського Національного павільйону. Такий павільйону дозволить розширити присутність вітчизняних експортерів на китайському ринку та презентувати експортний потенціал України.

Основними перевагами створення Національного павільйону є:

- можливість відправлення експортерами своїх товарів одним спільним контейнером;

- спрощені митні процедури;

- наявність додаткових конкурентних переваг (коли при купівлі одного виду продукції клієнт також переглядає й інші товари, представлені у павільйоні); 

- можливість демонстрації туристичного потенціалу країни.

Вартість користування онлайн платформою для Національного павільйону складатиме лише 1000 дол. США на рік. За кожну продану одиницю товару китайській компанії необхідно сплатити комісію у розмірі від 2% до 8% його фактичної вартості, що включає також і рекламу в китайському Інтернет-середовищі.

Крім того, передбачено гарантійний внесок (єдиний для усього Національного павільйону, який залежить від типу товарів, що продаються), який є гарантією якості товарів та повертається у разі закриття павільйону. Такі умови дають можливість українським експортерам (якщо вони виступатимуть єдиним пулом) за відносно невеликі капіталовкладення вийти на місцевий ринок та розширити власні експортні можливості (Детальніше).